RANDOM TAG

Hejhej. Imorgon börjar skolan. Nej. NEJ!! jullovet kan inte vara slut? det började ju nyss..
 
Hursomhelst, jag la upp en tag på instagram imorse, & ja tänkte lägga upp den här med 
 
 
1. Malin 
2. 173 cm 
3. Yoghurt & musli 
4. "Men det var han som retade mig" -.-
5. Pretty Little Liars 
6. Jaaaa 
7. Jag har träffat & pratat med Ariana Grande och Anja från paradise hotel 
8. Lampan måste alltid vara släckt när jag bajsar, annars kommer inte bajskorven ut D:
9. Flyttat till San Francisco och shoppat som faen, åkt utomlands och gått på disneyland 
10. Fruktsmoothie 
11. Grått golv, ljusrosa väggar..litet & stökigt 
12. Benefit 
13. Min mage 
14. Turn on: långa, snälla, roliga killar ♥ turn off: killar som egentligen är sig själva, men blir taskiga när de är med sina vänner -.-
15. USA, storbrittanien eller Australien 
16. Vakna, gå i skolan, vara m en kompis, äta, träna, sova 
17. Få en kille (HAHHAHA no), sluta vara så beroende av min mobil, min tv och min dator, och börja lägga upp mer på sociala medier 
18. Kommer nte ihåg när jag grät seriöst senast, men imorse fick jag tårar i ögonen för att det är skola imorgon (söndagsångest) -.-
19. Jag gillar själva skolan, lektionerna och personerna osv, men jag AVSKYR prov, läxor och betyg -.- -.-
20. Taggar alla som läser detta just nu 
 
åh justja, följ mig på instagram om du inte redan gör det
@poweerehmsp
 
 
 

Kommentera här: