Det värsta som finns x-o

Idag insåg jag att jag hatar skolan.
nej det gör jag inte
MEN DEN ÄR SÅ HIMLA
JSOKLÖDJÖOLÖIDSJFDLOIGERPOTIGJKSLÖDG
JOBBIG!
 
Vi har 4 prov den här veckan, och 1 läxa. Allvarligt? Hela ens fritid går bort till att plugga.
Och typ 99,99% av det man lär sig i skolan är onödigt att kunna
och dessutom glömmer man bort allt man lärt sig när provet är över
 
fast jag hatar ändå inte skolan
jag kan inte
den har ju ändå ett bra syfte
MEN
Jag vill inte lära mig om albert einstein och gustav den andre adolf
jag vill inte
dom är ändå döda
så varför behöver man lära sig om det
snälla
 
 
^ sant. ^
 
Och det värsta är att idag var jag på hälsokontroll som skolan tvingar en att gå på
Först så gick allt jättebra
Men sen sa hon först att jag vägde lite för lite för min längd 
Och sen gjorde vi en synkoll och då såg jag ett pyttelitet snäpp sämre med mitt högra öga så nu måste jag åka på ytterligare en synkoll fast typ hos doktorn
 
Tänk om jag får glasögon
jag vill verkligen inte det
jag passar inte i det
Jag har ALDRIG haft problem med min syn, aldrig. Och jag vet att jag inte har problem med synen heller! jag fick bara panik för att det stressade att hon ba "Nästa?, mm, jaha?!".
JAG HATAR HÄLSOKONTROLLAR
RÄDDA MIG NÅN
SKOLAN ÄR BAJS
JAG LÄNGTAR TILLS HÖSTLOVET
 
 

Kommentera här: