JAG TROR JAG ÄR KÄR!

JAG ÄR VIIIIIIIIIIIIIIIIP! ELIT VIP! I ETT ÅR! ♥
Nu känner jag mig som en skrytis men jag skriver inte detta för att skryta. Jag skriver för att jag är så glaaad :D Har liksom inte varit VIP på typ 1 år :C
Vill dela med mig av VIP:et till er, mina läsare! <3
 
Men ja, nu till den seriösa delen av inlägget o_o
Skoja x3 ^^
 
Men igår kväll släppte jag...(trumvirvel!!)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
och det var jätteskoj att göra den så jag hoppas att många vill se på den.
om ni inte ser kommer jag och slår er på rumpisen :(
 
PS. Jag ska till stugan i helgen (ikväll) och där finns det ingen elektricitet och inget flytande vatten heller. Så jag kommer bli en lantis i ett par dagar och jag kommer inte kunna uppdatera bloggen. :(
 
 

Kommentarer:

1 Sessan_12:

Synd Lantis :D ha det bra där;)

2 lantar'N:

dä härligt på landet!

Kommentera här: