...

Hej..jag känner att jag måste få skriva av mig. En stund.... Jo, det är såhär, jag har ju haft denna blogg ett tag nu (sen november 8D) och nu.. Har Ronja<33, karolina jonsson (elr så), sally sweet och hennes flickvän typ skapat en blogg och på den håller dom på och snackar massa skit om mig. Jag trodde för en gångs skull att jag och Ronja<33 var vänner? (många vet att vi grälade förut! Dx) Jaja..dom anklagade mig för att ha skapat någon gubbe som hette poweeeer eller något och skickat massa meddelanden till en av hennes bästisar? Men jag har inte det. Jag tycker inte att man inte ska skriva något när man inte vet sanningen. Och sedan säger hon att jag tar hennes looks? Jo, visst, hon hade en look (för typ 1 år sedan Dx) som jag hade typ köpt en keps och ett par öron av. Igår sökte jag på "Poweereh msp" på google bilder, och då kom det typ upp en msp gubbe som hade en look som såg ut som min look boom boom pow! Då kollade jag på den bilden på google och gjorde looken av bilden som jag såg på google. Tycker det är riktigt lågt att göra falska anklagelser. Sen typ hade massa kommenterar "ronja du äger pow kan dra åt helvete!" (hennes bästisar som är med och driver bloggen bla) och det känns ju inte så kul. PS. Vinnaren av looktävlingen vart Della100 (kommer inte ihåg siffrorna) o_o Grattis :D Ciao.

Kommentarer:

1 Tove:

Fy vad elakt. :( Är på din sida gmn. <3

2 Felicia:

Jag vet ronja<33 är sådär hon vill vara bättre än folk hela tiden annars börjar hon snacka skit om andra

3 Vikkis (du vet vem! :3):

Awww stackare :'(

4 :( <33:

Stackars dig powii!! :( <3

5 1DC:

Menar inget illa men Ronja<33 vill alltid bara ha uppmärksamhet hela tiden hon har vart jätte elak mot andrea

Svar: Sad but true :'(
None None

6 liken:

va!!! vad heter bloggen!!!!!

Svar: Typ moviebabes.com eller ngt
None None

7 Ever:

Stackarn :'( står vid din sida <3

Svar: <3
None None

8 AgNeS :3:

Ronja är så, hon ska alltid vara bäst och hon vill bara ha uppmärksamhet. Hon försöker vara coolare än dig, men det blir hon aldrig så hon måste försöka få alla att tro att du är dum B)

9 silverregn:

(fotsätter på AgNeS mening...) Och dum är du inte..!

10 Pikachu1000:

Är absolut på din sida Pow, för du e ju bäst^^

Kommentera här: