Julafton!! ❤️

Idag är det julafton!! ❤️ Jag kan inte fatta det!
Såhär firar jag jul:
först går jag upp och öppnar presenten i julstrumpan, och sedan väcker jag alla i familjen (jag fattar inte varför de måste ta sån lång tid på sig att vakan på självaste julafton!!)
sedan äter vi julfrukost och kollar på julkalendern.
Sen sätter jag på mig mysiga julkläder och sminkar mig, och sen har jag astråkigt medans jag väntar på att kalle anka ska börjar.
Sen ser vi ju på Kalle anka och efter det kommer "tomten" och då öppnar vi alla julklappar. Sedan äter vi julbord och sen sover vi typ. 😋
hihihihi
Nu väntar jag på Kalle Anka. Jag har inget att göra!! tråktråk. Alla julklappar bara ligger under granen och väntar på att bli öppnade..jag kan inte vänta!!
 
ps. bilden där uppe var på mig, från min snapchat.
ps 2. Förlåt för dåligt och sladdigt inlägg, jag skriver på min mobil ;P
 

Kommentarer:

1 Tindra:

Jag tyckte att du har gjort bra ifrån dig faktist super bra vi firar nästa jul på samma sätt :D Fresten så heter jag Kinza83 på msp ;) tack och hej för min del!!! God ju på dig Poweereh :}

Kommentera här: