Citat jag gillar <3

Hejj!! <3 Har inte bloggat på as länge asså :o <3
 
Här e ngra citat jag gillar. <3
 
1. "Säg aldrig för mycket till den du litar på, för den du litar på, litar på någon annan med."
2. "Love your haters. Because they're your biggest fans. Why? Because they keep on wasting their time just to watch ever wrong move you do."
3. "Talking behind my back? Then you are in a good position to kiss my ass."
4. "Jag ger vänskap till många, kärlek till få, mitt hjärta till en och inte till två."
5. "I'm not saying I hate you. I'm just saying that if you got hit by a bus, I would be driving that bus."

 
hahah seriöst skrattar fortfarande åt femman X)

Kommentarer:

1 Usa in the night på MSP:

Första kommentaren hehe, kom på en annan för 5:an
Jag hatar inte dig, men om du skulle ta eld och jag skulle sett ett glas vatten skulle jag druckit upp det.

2 AnonymHenHärSomHarNåttOSäga:

Pow:( Du bloggar AAALLLDDRRRIIG!!! Du måste blogga för att kunna höja statistiken!! Tro ej att bara för att du e känd kollar alla på din blogg >.< Ganska egoistiskt om jag får säga det själv D: BLOGGA MER!!! Annars slutar folk läsa din blogg!! SKÄRP DIG POWEEREH!!!!!!!!!!!!!!!!!! FY!!!

3 NågonSomVillSägaNågotViktigt:

Du Verkar Ha Slutat Blogga? Gillade Din Blogg. Men Det Känns Som Du Har Lagt Ner Med Bloggen Totalt! :(

4 YohioLover🌸:

Blogga blogga blogga! De va läääängesen nu! ♥Puss
Ps. 5an var skoj!

5 wilma:

du som skrev kommentar nr 2 vrf skrev du hat hon får tro vad hon vill även om hon är känd betyder det nt att hon tror det du sa och det var ganska elakt okså >.< ps nästa gång du skriver försök nt att låta elak skri det typ snällare s menar inget illa !<3 poweereh strunta i allt hat :* <3

Kommentera här: