Störda personer på busshållplatsen ._.

Haha, alltid, då menar jag VERKLIGEN ALLTID, så är det något jäkla knäppo på busshållplatsen jag ska på. Igår var det nån 11-åring som följde typ efter mig & AgNeS :3 och försökte skrämma oss genom att säga "BU!" typ, stört..vet, veckan innan var den någon man i 40års åldern som stog och petade i näsan öppet för massa folk. BLÄ. Idag hade jag tur, det var inget sånt idag. Eller jo..fast det var på bussen, det var typ några killar som satt och kollade på en video på youtube, dom typ snackade på engelska och man fattade inte ett piss. Det är alltid nån störd person på busshållplatsen..haha :(

Kommentarer:

1 Sannahhh:

HAHAHAHAHAHAHA

2 MoviePurple (>Lila<33):

Hahah! Din blogg är rolig ibland... (Ibland som sagt...)

3 silverregn:

På min busshållsplats med :S

4 Sarah:

Haha jag vet hur du känner! :D adda gärna mig på msp brave sarah

5 mike38 på msp messa mig:

hahahahahahah

6 coolishh:

du vet när du skrev 1 miljon sc då hade du fel du har bara 100 tusen sc -.-

Svar: Nä, det är en miljon. Nollorna gömmer sig bakom grejen. Det får inte plats i starcoins grejen.
None None

Kommentera här: