_MÅSTE_HA_

Omg, hittade de snyyyyyyyggaste tröjorna i världen på en hemsida :o KOLLA!:
Ska beställa de nu omg <3
Ser ni, mitt citat "Boom Boom Pow!" och mitt smeknamn pow C: 
Passar ju sjukt bra xD
 
MIN NYA LOOK, ÄLSKA DEN? c:
 
Rätt så nöjd faktiskt (^o^)
 
NY ARTBOOK OCKSÅ, den heter the typical jag c:
 
OCH JA ALLA, DET ÄR FRÅN FACEBOOK. B)
 
En annan grej åsso c:
Alla tror att jag bara kan hitta på vad som helst i en film och göra den på en minut och tjäna massa star coins på det. Det är juförsig sant, dock tar det väldigt lång tid att göra filmerna som jag gör. Även om dom inte alltid är på topp. Det är på grund av att min dator kollapsar 24/7. "Shockware flash crash" och då stängs hela skiten. 
TÄNK PÅ HUR JAG JOBBAR MED MINA FILMER, OCH NGN TYCKER DE E DÅLIGA ;________;
Hahaha k det är inte direkt synd om mig menmen. c:
 
 
 
PS.Vill gärna att ni gör looks av mig, (snygga alltså) theheheh xD
 
 
BYEBYE *-*
 

Kommentarer:

1 Najma:

Hej! Pow. Jag var kompis med dig på msp, vet att du inte märkte din mig.Och jag raderades ifrån din vän lista. Var ledsen efteråt. Men är det okej om jag har med dig i en film som jag gjorde när du var vän med mig. '

Ps jag heter snygganajmacool4 på msp

2 Ditt största fan!:

hej pow coola tröjor köp dom ps jag vill va veckans movistar

3 1DC:

Såg dem i New Yorker elr h&m tror jag vet inte exakt :p

4 20panda00:

Jag har direkt inte tid att göra looks. Men när jag har tid så ska jag göra en till dig. // Av 20panda00

5 Ever:

Tröjorna passar verkligen dig!! Älskar din blogg (har länkat den :D) Fattar inte hur man kan vara så bra :3 //Ever but never (namn på msp)

6 alexandra tjejen10:

Hej pow!kolla in min gubbe den heter Poweereh fan<3
Snälla kan vi bli vänner?du våre en ängel om du svarar på min vänförfråga<33

7 Detolina3:

HEJ SNÄLLA POW VÄNNER FINA TRÖJOR

8 silverregn:

Wow poweereh nu är du känd i världen utanför datan också :3

9 -.-:

nice°!!! booom boom pow!!

10 Molly3:

Snygga! Vart kommer dem från? :)

11 Anonym:

Boom boom Pow! 8D

Kommentera här: